Генеральний директор Ubisoft Ів Гіймо в інтерв’ю Variety повідомив, що наступне покоління консолей, на його думку, стане останнім. Учасники ринку вже активно взаємодіють з технологіями стрімів, і в найближчі кілька років люди все більше часу проводитимуть за хмарними сервісами.
Бізнес французького видавця при цьому в основному спрямований на підтримку консольного напрямку індустрії — не лякають такі зміни керівника Ubisoft? Гіймо впевнений, що цього не тільки не варто боятися, а й з нетерпінням очікувати.
Це допоможе ринку великобюджетних проектів прискоритися в розширенні. Ми повинні працювати над доступністю ігор, щоб кожен бажаючий міг зіграти з будь-якого зручного йому пристрої.
Можливість транслювати ігри без консолі на телефони і телевізори сильно змінить індустрію.
Ів Гіймо
Для підготовки матеріалу співробітник Variety поспілкувався з кількома платформодержателямі. Керівник американського підрозділу Nintendo Реджі Фис-Еме повідомив журналісту, що не помічає ніякої тенденції, яка може привести до «смерті консолей».
Більш того, тільки в минулому році компанія випустила одну зі своїх найуспішніших систем в історії. Nintendo Switch, на думку Реджі, — єдина ігрова платформа, яка дозволяє грати в великобюджетні консольні проекти в будь-якому місці в будь-який час. Це унікальна особливість платформи, якої більше ніде немає.
А ось керівник ігрового підрозділу Microsoft Філ Спенсер не зацікавлений в традиційному суперництві з конкурентами — його більше турбує загальний розвиток індустрії інтерактивних розваг. Наприклад, розширення аудиторії за допомогою геймпадів начебто Xbox Adaptive Controller або збереження бібліотеки старих ігор на сучасних пристроях за допомогою зворотної сумісності.
Мене менше хвилює, чи грають люди в Minecraft на Xbox One, ніж можуть вони грати в Minecraft на будь-якому пристрої, яким володіють.
Філ Спенсер
Відповідаючи на питання про консольні покоління, Спенсер підкреслив, що ігри не повинні залишатися на одній системі, саме тому Microsoft прагне до еволюції заліза.
Представники Sony ж відмовилися від коментаря, проте минулого місяця керівник ігрового спрямування японського гіганта Джон Кодера повідомив про початок фінального етапу в житті PlayStation 4. Продажі заліза повинні опуститися, проте прибуток від сервісів повинен компенсувати це падіння.