Корпорація Google, якій належить відеосервіс YouTube, посилила правила монетизації контенту. У компанії розраховують, що нові правила ускладнять роботу спамерів і наслідувачів.
Компанія Google змінила вимоги до користувачів YouTube, які претендують на участь в партнерській програмі сервісу, яка дозволяє відеоблогерам отримувати дохід від демонстрації реклами. Повідомлення розміщено в блозі компанії.
«З сьогоднішнього дня ми вводимо нові правила монетизації контенту. Тепер для участі в програмі в каналі повинні бути 4000 годин перегляду за останні 12 місяців і 1000 передплатників », — йдеться в повідомленні.
Нові вимоги набудуть чинності 20 лютого. З цього моменту власники каналів, у яких менше підписників і менше годин перегляду, не зможуть отримувати дохід від демонстрації реклами в своїх відео.
Google вважає, що нові граничні значення дозволять краще визначати, які користувачі «вносять позитивний вклад в розвиток нашої спільноти», і не допускати, щоб на рекламі заробляли недобросовісні користувачі — спамери, наслідувачі і так далі. Власники «сумлінних» каналів зможуть заробляти більше, сподіваються в компанії.
«Ці зміни торкнуться значну кількість каналів. Однак 99% з них — це канали, дохід яких за минулий рік склав менше $ 100. При цьому 90% з них за останній місяць заробили менше $ 2,5 », — підрахували в YouTube.
Відеоблогер Руслан Усачов (1 555 354 абонентів на YouTube) в розмові з РБК пояснив, що зміна монетизації контенту Google для YouTube є кроком, який давно планувався. «Ймовірно, нововведення пов’язане з тим, що на YouTube з’явилася велика кількість каналів. Раніше партнерська програма підключалася, коли у блогера було приблизно 10 тис. Переглядів на відео. Логічно, що YouTube відійшов від обчислення переглядів і перейшов на обчислення часу переглядів. Накрутити кількість переглядів — легко, а ось накрутити 4 тис. Годин складніше », — сказав він.
Попередні зміни в партнерській програмі YouTube для авторів відбулися в квітні 2017 року. Тоді для того, щоб почати отримувати дохід від реклами, нові канали повинні були набрати не менше 10 тис. переглядів. «Хоча спочатку це дозволило краще зрозуміти, які канали відповідають стандартам і правилам нашої спільноти, а які ні, в останні місяці стало ясно, що цього недостатньо», — відзначили в Google.
У грудні 2017 року гендиректор YouTube Сьюзен Войжітскі обіцяла , що підхід сервісу до розміщення реклами на каналах користувачів і способи монетизації зміниться. За її словами, ряд користувачів працює на відкритій платформі, для того щоб вводити інших користувачів в оману, маніпулювати ними і завдавати їм шкоди.
Для боротьби з жорстоким і екстремістським контентом на YouTube ввели технології машинного навчання, найняли більше людей і запустили інструменти для модерації коментарів.