Як ремонтники дурять українців у сервісних центрах

0
781

Ремонтники у сервісних центрах вбивають нашу техніку, вигадують неіснуючі поломки і все для того, аби заробити побільше грошей. Ось декілька поради, як цього уникнути.

Обов’язково сфотографуйте техніку до ремонту. Це допоможе довести вину майстра, якщо поломку візуально можна відрізнити.

І нехай у майстерні зафіксують на папері всі наявні дефекти ще до діагностики.

– І ЯКЩО ВАМ ЗЛАМАЛИ ЦЕЙ ПРЕДМЕТ, ВИ ВИКЛИКАЄТЕ ДИРЕКТОРА, РОБИТЬСЯ НАКЛАДНА, ВИ ТЕЛЕФОНУЄТЕ НА ГАРЯЧУ ЛІНІЮ ПРАВ СПОЖИВАЧІВ, – РОЗПОВІДАЄ АДВОКАТ МИХАЙЛО ГУЛАК.

Якщо у сервіс-центрі вам щось зламали – вимагайте ремонту за їхній рахунок. Якщо ж техніка ще на гарантії – вимагайте заміни товару.

І насамкінець, обирайте сертифіковані сервісні центри з хорошою репутацією та позитивними відгуками.

НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ

БОЛЬШЕ НОВОСТЕЙ