На 34-му космічному симпозіумі в Колорадо-Спрінгс компанія підтвердила, що вона націлилася на перший політ літака після проведення трьох тестів найближчим часом, пише Popular Mechanics.
Шестимоторний двофюзеляжний літальний апарат, побудований компанією Scaled Composites для Stratolaunch Systems, що належить Полу Аллену (американському підприємцю і співзасновнику корпорації Microsoft), розроблений для підйому ракет-носіїв в повітря і їх подальшого запуску в космос.
Stratolaunch Systems провела лише два наземних випробування літака. В рамках першого прокату літак-носій розігнали приблизно до 74 кілометрів на годину, в рамках другого — до 222 кілометрів на годину. Як правило, для зльоту звичайного пасажирського авіалайнера потрібна швидкість близько 240-277 кілометрів на годину.
У компанії відзначають, що тести пройшли добре, тому ніякої модернізації літака поки що не потрібно. Якщо наступні три прокати пройдуть успішно, то Stratolaunch перейде до льотних випробувань машини.
Маса самого літака — 250 тонн, а з повним навантаженням — 590 тонн. Розмах крил — 117 метрів. Для порівняння — розмах крил знаменитого українського літака Ан-225 Мрія — близько 90 метрів. Правда, маса Мрії з повним навантаженням — 640 тонн.
За допомогою системи запуску Stratolaunch планується виведення на орбіту різних аерокосмічних апаратів. Одним з них, наприклад, може стати крилата ракета Pegasus XL компанії Orbital ATK. На даний момент старт цих ракет проводиться за допомогою спеціально обладнаного літака L-1011 Stargazer фірми Lockheed Corporation. Літак буде піднімати ракети на висоту 9100 метрів над землею — звідти вони будуть стартувати до навколоземної орбіти.
Також наголошується, що компанія недавно підписала угоду з Космічним центром імені Джона Стенніса (NASA) на проведення випробувань нових силових установок. Це може говорити про те, що Stratolaunch може зайнятися розробкою своєї власної ракети.