Відставання програмного забезпечення продуктів Apple від їх апаратної «начинки» — найбільша проблема компанії, з якою та зіткнулася за останні роки, впевнений Мінг-Чі Куо, провідний аналітик KGI Securities. За його словами, в Купертіно скинули темп так сильно, що наздогнати їх встигли навіть виробники смартфонів з Китаю.
Перш за все, пише Куо в своїй доповіді, відставання проявляється на прикладі ARKit. «Oppo вдалося наздогнати платформу [доповненої реальності] Apple всього за 6-9 місяців. Це підтверджується тим, що розширена версія гри Honor of Kings сумісна не тільки з iPhone, але і не в приклад більш доступними смартфонами Oppo », — каже Куо.
Втім, справа навіть не в успіху конкурентів, а у відсутності у Apple стимулу створити по-справжньому круте і «важке» для реалізації потенціалу ARKit. Щоб підтримувати свій авторитет, упевнений Куо, Apple слід пропонувати користувачам найпривабливіші тайтли з доповненою реальністю раніше всіх.
Уразливості iOS і macOS
Неабияку кількість багів і недоробок також було виявлено після релізу iOS 11 і macOS High Sierra. Обидві ОС постраждали від вразливостей різного ступеня, але особливо Куо зазначив проблеми деськтопной версії. Виправити все, що накопичилося за роки недбалості розробників, дозволить хіба що обіцяне культурне зрушення.