Facebook отримує 98,5% виручки від показу реклами, і в цьому немає нічого поганого. Інша справа, що для того, щоб показувати вам максимально підходящі оголошення, Facebook лізе в ваше життя.
Будь-який користувач Facebook може викачати з соцмережі всі свої дані: фотографії, публікації на стіні, події і приватні повідомлення. Якщо копнути глибше, можна знайти телефонну книгу і метадані SMS-листування і дзвінків. Зареєструвавшись в Facebook, ви погоджуєтеся, що соцмережі буде доступно все це. За замовчуванням ніщо не шифрується.
Facebook Messenger використовує фейковий запит на доступ до телефонної книги. Якщо при появі запиту ви натиснете «Дізнатися більше» і спробуєте з’ясувати, що саме потрібно з додатком, ви побачите не детальну інформацію, а велику синю кнопку, яка буде переконувати вас включити доступ. Все, що вам потрібно знати, на думку Facebook, — «Мессенджер буде працювати тільки тоді, коли у вас є з ким поговорити». Також зазначено, що якщо не включити синхронізацію контактів, додавати співрозмовників доведеться поштучно, хоча це неправда — з месенджером автоматично синхронізуються ваші друзі з Facebook.
Якщо надати месенджеру доступ до телефонної книги, а потім відняти його, він все одно продовжить підтримувати ваші контакти зі своїми серверами. Версія програми для Android може отримати доступ до SMS і буде відправляти в Facebook метадані: коли ви отримали повідомлення, від кого, чи відповіли на нього і т.д. Після відкликання доступу зібрані раніше дані збережуться у Facebook. Кожен раз, коли Facebook або Facebook Messenger дозволяє вам ділитися з інформацією про місцезнаходження, ці відомості копіюються на серверах компанії. За допомогою JavaScript соцмережа може відстежувати ваше розташування майже на будь-якому сайті.
Якщо ви коли-небудь проводили платіж через Facebook, відправляли гроші друзям або платили за них (таке можливо в деяких країнах), інформація про вашу банківську карту збереглася у соцмережі. Facebook купує інформацію про покупки поза інтернетом. Якщо ви розплатилися за що-небудь картою, яка була засвічена в соцмережі, Цукерберг про це дізнається, а спеціальний алгоритм вирішить, яку рекламу вам варто показати в наступний раз.