Google почав блокувати не відповідає правилам рекламу. Про те, що таке нововведення з’явиться, компанія оголосила в червні минулого року.
У Chrome блокується рекламний контент, який не відповідає стандартам Better Ads, розробленим «Коаліцією за кращу рекламу». Неприйнятними вважаються спливаючі вікна, які запускаються автоматично, відеооб’яви зі звуком, банери із зворотним відліком, а також занадто великі оголошення — котрі займають більше третини екрану.
Цей список був складений після опитування понад 40 тисяч користувачів.
Сайтам, які не відповідають стандартам Better Ads, будуть надсилатися повідомлення з вимогою усунути порушення протягом 30 днів. Якщо це не буде зроблено, Google заблокує на веб-ресурсі всю рекламу.
За даними компанії, до моменту введення нових правил 42% сайтів, які не відповідали стандартам Better Ads, вже змінили розміщений рекламний контент.
Для того, щоб нова функція запрацювала, потрібно оновити Google Chrome на своєму пристрої до останньої версії.