Користувачі які недавно отримали смарт-колонки Apple HomePod повідомили про перші проблеми з пристроєм. Пов’язані вони не з браком, якістю звуку або роботою голосового асистента — з цим у новинки все в повному порядку. Як з’ясувалося, колонка псує дерев’яні меблі, на якій стоять.
Відразу кілька джерел написало, що нижня частина HomePod, виконана з силікону для більшої стійкості і усунення вібрацій, яка залишає на дерев’яних поверхнях білі кола. З’являються вони навіть через 20 хвилин використання гаджета, і позбутися від цих слідів вкрай складно.
Apple вже відреагувала на повідомлення і визнала, що колонка дійсно може залишати мітки на дерев’яних поверхнях через виділення масел із силіконової підставки. Компанія стверджує, що кола поступово зникнуть протягом декількох днів після того, як колонку переставити. Якщо ж цього не відбудеться, в Apple рекомендують протерти стіл м’якою тканиною або скористатися миючими засобами, рекомендованими виробником меблів.
«Для будь-якої колонки з силіконовою основою, вібруючої під час роботи, властиво залишати легкі сліди на деяких дерев’яних поверхнях. Це може бути викликано виділенням масел між силіконовою підставою і столом. Сліди часто проходять через кілька днів після того, як перемістити колонку. Якщо ні, акуратно протріть меблі м’якою вологою або сухою тканиною, щоб видалити сліди. Якщо це не допомагає, очистіть поверхню рекомендованим виробником меблів засобом. Ми рекомендуємо розмістити ваш HomePod в іншому місці », — йдеться на офіційному сайті Apple.
Тим часом, в мережі вже почали жартувати на цю тему. Деякі пропонують використовувати в’язані підставки під колонку:
Інші вирішили, що це спланована акція самої компанії Apple, щоб потім почати продавати спеціальні чохли на колонку:
До слова, Apple разом з тим не рекомендує ставити HomePod на м’які поверхні, так як це може спотворювати звук.