Влaдa Ітaлiї пoчaлa aнтимoнoпoльнe poзcлiдyвaння вiднocнo пiвдeннoкopeйcькoї кoмпaнiї Samsung пicля звинyвaчeнь y нaвмиcнoмy yпoвiльнeннi poбoти cтaрих мoдeлeй cмapтфoнiв.
Такі дії компанія робила з метою стимулювання попиту на нові моделі. Як пише Independent , в подібному порушенні антимонопольного законодавства підозрюють також американську корпорацію Apple.
Передбачається, що компанії сформували загальну комерційну політику, яка обмежує терміни використання продуктів за рахунок нестачі певних компонентів і спонукає споживачів купувати нові пристрої. Якщо наглядовому органу вдасться довести провину виробників смартфонів, їм загрожують багатомільйонні штрафи.
За даними відомства, обидві компанії випускали для пристроїв оновлення програмного забезпечення, яке уповільнювало їхню роботу. Однак розробники не повідомляли користувачів про те, що установка поновлення може позначитися на продуктивності пристрою.
Раніше повідомлялося, що на форумі для любителів пристроїв Apple багато хто скаржився на недоліки роботи останньої моделі. Інший власник iPhone X повідомив в Twitter, що йому поміняли гаджет, коли він прийшов з проблемами в AppStore.
Це не перша проблема, з якою зіткнулися власники iPhone X. Раніше корпорація Apple підтвердила проблеми з сенсорним екраном нового iPhone, через які смартфон не реагує на натискання на холоді.
Ще у смартфона вигорає екран. Про це компанія Apple повідомляє в інструкції до гаджету. На думку експертів, розплатою за контрастні і яскраві зображення на екрані смартфона стане короткий термін його служби. Цікаво, що про це компанія Apple не повідомила своїм майбутнім покупцям до початку продажів iPhone X.