Ми всі були в магазинах і бутіках одягу, бачили найрізноманітніші вітрини, манекени, стелажі і так далі — все, що використовується продавцями для просування товарів в маси. Але що з цього усього «кидається» в очі, виділяється на фоні? Що є унікальним і привертає вашу увагу? Взагалі, відповідь — практично нічого. Ласкаво просимо до проблеми! Якщо ви не зацікавлені, люди не будуть зацікавлення теж. Тому формувати вітрину необхідно з процессу її придбання. Доречі такі торгові вітрини для магазинів якраз можна купити на сайті //torgoborud.com.ua/ua/vitryny.
Поради щодо створення вітрини
Створення чудових вітрин є простим завданням, допоки ви готові вкладати час, гроші, і трохи творчого потенціалу.
Використовуйте ці три ідеї, щоб правильно організувати вашу вітрину:
1) Зробіть вашу вітрину унікальною. Вітрини вимагають багато інвестицій в плані грошей, а також з точки зору часу. Якщо ви збираєтеся зробити інвестиції в торгові прилавки, перший пункт, куди ви повинні інвестувати, це стенд, який буде куплено або взято в оренду. Інвестування в дорогк вітрину, яка може бути використана протягом багатьох років, а потім і перепродана (якщо буде необхідність), є найкращим варіантом.
Крім того, зробіть універсальність пріоритетом при виборі вітрини. Таким чином, ви зможете змінити її розмір під певний продукт (наприклад, 10х10, 20×20 і 20×20). Це дасть вам гнучкість, можливість збільшити або зменшити ваш торговий стенд, якщо це необхідно, зберігаючи при цьому візуально весь дизайн вітрини в цілому.
2) Демонстрація вашого продукту (або послуги). Якщо ви витрачаєте гроші на вітрину, важливо зробити правильні інвестиції. Будь-який продукт або послуга потребує маркетингової підтримки, якими б унікальними і цінними на ринку вони не були. Якщо у вас є продукт або послуга, ви можете зробити їх якомога «ближче» до клієнта. Мається на увазі зразок (якщо це харчовий продукт, наприклад), примірка (одяг, прикраси), перевірка функціональності (коли мова заходить про електронне обладнання) і так далі. Погодьтеся, вибирати сир набагато приємніше, коли вам пропонують випробувати і оцінити смакові якості. Те ж саме з телевізором: коли вам дається пульт дистанційного керування і можливість включити цей величезний екран — вже хочете його придбати і тягнетесь по гаманець!
3) Використання технологій. Багато модних технологій можуть застосовуватися до організації вітрин. Так, цифрові табло і інтерактивні сенсорні екрани все частіше включаються в експозиції стендів як спосіб привернути увагу покупців. Ці елементи можуть бути використані для демонстрації процесів, просвіщати споживачів про нюанси продукту або акціях, показати зворотний зв’язок, і багато іншого.
Цікава особливість — неонові вивіски. Тепер неон у тренді, тому такі вивіски будуть найбільш актуальними.
Музика є ще однією технологією, яку ви можете використовувати в свою користь. Коли відвідувачі бродять навколо вашої вітрини, музика, допоможе заманити їх до вас.