Новітній американський авіаносець, на який витратили купу грошей, виявився безкорисним

0
8160

Фахівці виявили у наддорогого авіаносця USS Gerald Ford масу проблем.

Управління оціночних випробувань Міністерства оборони США б’є на сполох: спочатку комісія з’ясувала ,  що лише половина випущених винищувачів-бомбардувальників F-35 більш-менш придатна до експлуатації,  а тепер в ході тестування новітнього надважкого авіаносця CVN-78 Gerald Ford було виявлено безліч проблем.

Головний надважкий корабель USS Gerald Ford, він же CVN-78, прийшов на зміну авіаносців класу Nimitz. Він названий на честь 38-го президента США Джеральда Форда, який служив у ВМС під час Другої світової війни. Будівництво авіаносця почалося в серпні 2005 року, на воду він був спущений в листопаді 2013 року. USS Gerald Ford вступив до складу ВМС США в липні минулого року — він був введений в дію, замінивши авіаносець USS Enterprise (CVN-65), який закінчив свою 51-річну службу.

Два нових реактора, розроблених спеціально для авіаносця CVN-78, здатні виробляти на 25% більше електроенергії, ніж установка авіаносців попереднього покоління. Запас потужності дозволяє кораблю швидше перезаряджати катапульти і запускати літаки — він може взяти на борт до 90 літальних апаратів. USS Gerald Ford оснащений електромагнітною катапультою на основі лінійного електродвигуна, яка дозволяє розганяти літаки більш плавно і створює більш щадні навантаження на їх конструкцію.

Планувалося, що з огляду на скорочення числа членів екіпажу експлуатація новітнього авіаносця обійдеться США на 4 мільярди доларів дешевше, ніж його попередники. Запланований термін служби CVN-78 становить 50 років, а вартість споруди першого авіаносця обійшлася американському бюджету в безпрецедентні 13 мільярдів доларів. Ось тільки корабель при цьому виявився абсолютно даремним, як показав свіжий звіт Управління оціночних випробувань Пентагону.

Фахівці виявили у наддорогого авіаносця USS Gerald Ford масу проблем з електромагнітними катапультами, аерофінішерами, підйомниками зброї і радарами, що фактично означає неможливість виконання кораблем навіть базових функцій і бойових завдань. В результаті комісія рекомендувала міністру оборони США Джеймс Меттіс перенести ударні випробування CVN-78 до 2024 року, коли буде готовий другий корабель серії — USS John Kennedy (CVN-79).

НОВОСТИ ПАРТНЕРОВ

БОЛЬШЕ НОВОСТЕЙ