Виробник зазначав, що мінімум 1000 магазинів буде відкрито в Китаї. Така тактика повинна дозволити Xiaomi зміцнити свої позиції на місцевому та зарубіжному ринках.
Компанія стримує слово і пообіцяла, що в найближчі кілька днів буде відкрито 61 роздрібний магазин. Всі ці торгові точки будуть запущені в Китаї.
До цього моменту Xiaomi вже відкрила офіційні роздрібні торгові точки в Індії, Італії, Росії та Філіппінах. В Індії їх уже 25, а до кінця року їх стане 100. У травні планується відкриття першого магазину у Франції.
Нагадаємо, перший публічний продаж акцій Xiaomi може відбутися вже в травні, аналітики вважають, що ринкова вартість компанії складе $ 65-70 млрд.