Науковий співробітник Університету Райса провів дослідження і з’ясував, що ціни володіють «шармом» і візуальним впливом на покупця.
Вартість товару — це не просто символи на папері. Кожна ціна передає ту чи іншу інформацію, яку покупець використовує, щоб робити висновки. Про це інформує інтернет-видання Planet Today.
Науковий співробітник Університету Райса провів дослідження і з’ясував, що ціни володіють «шармом» і візуальним впливом на покупця. Наприклад, вартість товару, яка закінчується трохи нижче круглого числа, наділена більш сильним «шармом». Наприклад, ціна 9.99 або 9.95 сприймається покупцем не як «майже десять», а як «дев’ять і щось близьке до того». Тобто людина вважає цю вартість нижчою і, відповідно, привабливішою.
Згідно з дослідженнями, що на практиці близько 30-65% вартості товарів можна віднести до вищезазначеної категорії цін.